Ověřená agentura, zaručené výsledky. Co znamenají certifikace Google a Seznam pro vaše kampaně?
K tomu, abychom se stali členem prestižního klubu Google Partners, musíme jako agentura splňovat jisté požadavky. Google hodnotí nastavení kampaní spadajících pod danou agenturu na procentuální škále 0—100 %. K získání certifikace je potřeba mít hodnocení alespoň 70 % napříč portfoliem. Získaná procenta vychází z aktivní důkladné správy reklamních účtů a dodržování best practices. Získání certifikace je důkaz toho, že v Evidy umíme nastavit a spravovat kampaně tak, aby svým klientům přinesly co nejlepší výsledky.
Další požadavek je kromě dobrého nastavení kampaní na minimální spravovanou investici, konkrétně 10 000 USD za 90 dní.
A poslední (neméně důležitý) faktor je, že musíte mít jako agentura splněné určité certifikace. V každé skupině služeb musí být alespoň jeden certifikovaný specialista. Existují odlišné certifikace pro vyhledávací síť, pro obsahovou síť, YouTube, shopping a další. Náš tým se může pyšnit všemi potřebnými certifikáty těchto druhů. Certifikáty mají omezenou platnost vždy na 1 rok, poté je nutné získat je znovu.
Seznam
O vaše kampaně se dobře postaráme i v prostředí Seznam Sklik. Důkazem je získání plakety Sklik ověření. I přesto, že Evidy vzniklo teprve v roce 2025, ihned jsme získali ověření díky kvalitní práci našich zaměstnanců, která je v Seznamu velmi dobře vnímána.
K získání ověření je třeba splňovat podmínky podobně jako u Googlu. Jedna z pro nás nejpodstatnějších podmínek je transparentní přístup agentury směrem ke klientům. Naši klienti jsou vlastníci reklamních účtů, mají k nim plný přístup. To stejné platí i u jejich dat. Nic neprobíhá bez jejich vědomí.
Proč je důležité mít certifikace?
Certifikace jsou pro naše klienty jasným důkazem toho, že práce Evidy je na velmi vysoké úrovni, a že kvalitu pravidelně kontrolují nezávislé externí subjekty. Jak jsme již zmínili, certifikace platí vždy po dobu jednoho roku. U Seznamu se jedná o kalendářní rok, u Googlu pak rok od získání certifikace. Každý rok tak musíme o certifikace znovu žádat. Ověřit, zda má agentura platné certifikace, lze snadno na webových stránkách reklamních systémů.
Díky těmto partnerstvím získává Evidy a její klienti přístup ke konzultantům a nadstandardní podpoře od Googlu a Seznamu. Máme možnost testovat nové funkce (beta), které jsou teprve ve vývoji, což často dává našim klientům náskok před konkurencí. Stejně tak se pravidelně setkáváme a rozvíjíme strategie našich klientů pro ještě lepší výsledky.
Pro klienty, kteří svou inzerci v online prostředí teprve startují, máme připravený speciální balíček ve formě kreditů do reklamních systémů Google Ads a Seznam Sklik v celkové výši 10 500 Kč.